29´er

Betaling

Via Dankort

Hvad skal betales

Din instruktør, træner eller en anden fra Middelfart sejlklub har aftalt et lejebeløb med dig/jer. Det er dette beløb, der skal anvendes, når du gennemfører betalingen her. Vær opmærksom på at jollelejen kun kan betales via denne mulighed.

Medlem af sejlklubben?

Du skal være medlem af sejlklubben, for at kunne logge dig på siden idet man skal anvende medlemsnummer og kodeord. Er du endnu ikke indmeldt, skal du gå ind under medlemsregistrering og klikke på siden Junior.
Når du har betalt kontingentet, får du tilsendt en e-mail med medlemsnummer og kode

Nuværende medlemmer af sejlklubben

Som nuværende medlem af sejlklubben er dine medlemsoplysninger
måske ikke helt opdaterede i forhold til dette nye medlemssystem. Vi er derfor nødt til at bede dig afgive yderligere oplysninger. Hvilke oplysninger vi skal bruge, fortæller systemet dig.